Media Guru

IKEA začíná prodávat limitovanou kolekci oblečení a doplňků

IKEA představuje první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde hlavním motivem je logo a čárový kód. V prodeji bude od 1. července 2021.

Po 28. června 2021 20:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Reklama

/media/17347/ikea_oblečení_1

Fullscreen Sdílet

Nábytkářský řetězec IKEA představuje svou historicky první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde hlavním motivem je logo a čárový kód. Její název je Efterträda, což ve švédštině znamená „následovat“. V nabídce najdou zákazníci trička, mikiny, osušky, lahve na vodu nebo speciální tašky.

Kolekci vytvořila pobočka řetězce v Japonsku v úzké spolupráci s IKEA of Sweden. Designéry inspirovali fanoušci řetězce v Tokiu a na celém světě. V Japonsku byla tato kolekce uvedena na trh v polovině roku 2020 a od 1. července 2021 bude v prodeji také v Česku jak v obchodních domech, tak online.

„Jde o naši první kolekci, která jako hlavní motiv využívá oficiální logo IKEA. K oblečení a doplňkům přistupujeme podobně jako k bytovému zařízení. Důležitá je jednoduchost a každodenní funkčnost. Druhým motivem je čárový kód, který zas odkazuje na náš bestseller, knihovnu Billy,“ vysvětluje Karl Doctor, manažer prodeje pro IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

/media/17348/ikea_oblečení_3

Fullscreen Sdílet

Svou vlastní kolekci s logem loni v létě a následně pro velký úspěch i podruhé v září uvedl například obchodní řetězec Lidl.

-zue-

# retail # Ikea # kolekce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.