Reklamní investice v médiích zůstaly i v srpnu nad úrovní z loňska

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období, ukazují data Nielsen Admosphere.

Út 21. září 2021 07:30 1 min Sdílet

# Reklama # Výzkum

/media/13441/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/13441/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období. Podle monitoringu Nielsen Admosphere je v průměru ve sledovaných nadlinkových médiích vyšší o šest procent. Nejvyšší meziroční růst vykazuje monitoring pro tištěná média a televizi, následovanou rádiem. V srpnu se podle monitoringu zvýšily investice do všech sledovaných mediatypů, nejvíce do venkovní reklamy.     

/media/18275/srpen_investice

Fullscreen Sdílet

Přehled nepostihuje vývoj v internetové reklamě, protože monitoring reklamy zachycuje jen část internetových formátů. Údaje z monitoringu investic také nevyjadřují skutečnou výši investic, kterou média z reklamy získávají. Jde o zhodnocení reklamního prostoru na základě ceníkových cen.

-mav-

# Nielsen Admosphere # monitoring # mediální investice # investice. reklama

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.