Reklamně-technologická firma Eskimi vstoupila na český trh

AdTech společnost Eskimi vstupuje na český trh, zaměřuje se na programatickou reklamu a kreativy podložené daty.

Pá 11. dubna 2025 10:25 2 min Sdílet

# Internet & Mobil # Aktuality

/media/25002/csummit_m-toupalik

Fullscreen Sdílet

/media/25002/csummit_m-toupalik

Fullscreen Sdílet

Mezinárodní reklamně-technologická společnost Eskimi, původem z Litvy, oznámila svůj vstup na český trh. Pro zadavatele reklamy a mediální agentury to znamená rozšíření možností v oblasti programatické reklamy a přístup ke kreativním formátům s globálním dosahem.

„Vstup na český trh je pro Eskimi klíčovým milníkem. Růst země, dynamický startupový ekosystém a důraz na inovace nám jasně ukázaly, že chceme být součástí tohoto trhu. Chceme pomoci lokálním zadavatelům reklamy prosadit jejich značky v přesyceném digitálním prostředí,” uvedl Vytautas Paukstys, CEO Eskimi.

Eskimi spolupracuje s globálními značkami, jako jsou Samsung, Nissan, Unilever nebo Coca-Cola. Českým zadavatelům přináší programatické možnosti a pokročilé kreativní formáty založené na datech. Společnost disponuje vlastním kreativním studiem, pro tvorbu rich media formátů a soustředí se také na měření efektivity kampaní.

Michal Ťoupalík, Country Manager Eskimi pro Česko a Slovensko, upozorňuje, že mnoho digitálních reklam ztrácí svůj efekt, protože trh se nadále spoléhá na standardní metriky viditelnosti. Ty se však stávají zastaralými a nedokáží dostatečně vyhodnotit skutečný dopad kampaní. „Chceme tuto situaci změnit. Naši klienti v Česku budou moci využívat integrované služby předních nástrojů umělé inteligence a neurovědy – Lumen a Neurons – k měření pozornosti a optimalizaci kreativ,” říká Michal Ťoupalík. Kromě toho společnost vytváří studie dopadu na značku (brand lift), které pomáhají vyhodnotit celkovou zapamatovatelnost značky, povědomí o ní, záměr a přízeň.

„Máme bohaté zkušenosti s uváděním inovací na různé trhy a chceme je využít i k podpoře českých firem. Pomůžeme jim najít rovnováhu mezi kreativním vyprávěním příběhů a měřením kampaní na základě vědeckých dat. Plánujeme také pořádat vzdělávací akce, sdílet osvědčené postupy z oblasti AdTech a pomoci firmám zvyšovat návratnost investic a podporovat růst prodejů,“ dodává Ťoupalík.

Eskimi vzniklo v roce 2006 jako sociální síť s 25 miliony uživatelů, převážně v Africe. Dnes je společnost předním hráčem v oblasti AdTech a kreativní a mediální platformou působící ve více než 40 zemích po celém světě.

-amv-

# kreativa # data # technologie # programatic # Michal Ťoupalík # Eskimi

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.