Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Do digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic.
Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do
digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
# Internet & Mobil # Aktuality
AdTech společnost Eskimi vstupuje na český trh, zaměřuje se na
programatickou reklamu a kreativy podložené daty.
Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality
v Praze.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nový formát Multiformat Carousel umožňuje nejen přehrávat video reklamní
spoty, ale také zobrazovat bannerovou reklamu v nekonečné smyčce.
Programatická reklama se na českém trhu za roky značně posunula a dnes je
často preferovanou volbou klientů, říká odborník David Bauckamnn.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Mediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném
prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
Jaké bannerové pozice se nejčastěji používají v programatické display
reklamě a jaké dosahují nejvyšších hodnot CTR? Ukazuje to srovnání od
Seznam.cz připravené na základě dat Adformu.