Rádiová firma Radiohouse loni dvouciferně navýšila tržby i zisk

Společnosti prodávající reklamní čas na rádiových stanicích se v roce 2023 podařilo dvouciferně navýšit tržby i zisk.

Čt 18. července 2024 11:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Rádio

/media/21517/hudba_radio_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/21517/hudba_radio_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Společnost Radiohouse, významný hráč na trhu rozhlasové reklamy, zvýšila v loňském roce tržby na 638 mil. Kč. Bylo to o 17 % více než v roce 2022. Výsledky rádiové skupiny tak potvrdily, že rok 2023 byl pro rádiovou reklamu velmi úspěšný. Výnosy firma generuje především z prodeje reklamního času na rozhlasových stanicích. Výsledek hospodaření po zdanění společnosti Radiohouse dosáhl 7,4 mil. Kč (meziročně +14 %).

„Společnosti se dlouhodobě daří plnit všechny plánované ukazatele a dosažené výsledky plně odpovídají nastavené dlouhodobé strategii," uvádí firma ve výroční zprávě za rok 2023.

Radiohouse patří do mediální skupiny Media Bohemia. Na rozhlasovém trhu prodává reklamu pro rádia, která vlastní – tj. Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádia a Rock rádia – a dále zastupuje rádia, která jsou vlastnicky mimo skupinu (Classic, Expres FM, Rádio Haná, Rádio Čas, Rádio Čas Rock, Rádio Krokodýl, Free rádio, Rádio Jihlava, Rádio Jih a Rádio Relax). Je druhým nejsilnějším subjektem na tuzemském trhu rádiové reklamy s podílem 27,7 % (zdroj: Radioprojekt, 4Q/23+1Q/24).

-mav-

# reklama # audio # Radiohouse # rádio # výnosy # Media Bohemia # zisk # tržby

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.