Slovenská média: Nejvyšší tržby i zisk má stále Markíza před TV Joj
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Unilever v první polovině roku 2025 navýšil výdaje na marketing na
15,5 % obratu a pokračuje ve strategii zaměřené na růst v prémiových
segmentech a digitálním prodeji.
PNS se v roce 2024 zaměřila na rozvoj předplatného, nově i v segmentu
časopisů. Akvizice podílu ve firmě MailFinish jí umožnila rozšířit
nabídku služeb a stabilizovat hospodaření, vyplývá z výroční zprávy
společnosti za rok 2024.
Skupina Nova v loňském roce opět vylepšila své hospodářské výsledky.
Rostly tržby i zisk, ukazuje výroční zpráva.
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
České Radiokomunikace navázaly ve fiskálním roce končícím
k 31. březnu 2025 na výsledky z předešlého roku, kdy poprvé nebyly
dominantní příjmy ze služeb spojených s vysíláním.
Nejsilnější hráč na trhu s venkovní reklamou navýšil v loňském roce
svůj hospodářský výsledek.
Tržby se meziročně zvýšily o 16 procent na 11,08 miliardy dolarů, a
mírně tak překonaly odhady analytiků.