Radegast vyslal do ulic velbloudy, vyzývá k boji o vodu

Radegast vyzývá lidi k boji o vodu. U příležitosti Světového dne boje proti suchu vyslal do ulic Prahy a Ostravy velbloudy.

Ne 10. července 2022 07:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21566/radegast_voebloudi

Fullscreen Sdílet

/media/21566/radegast_voebloudi

Fullscreen Sdílet

V rámci Světového dne boje proti suchu a rozšiřování pouští 17. června zahájil Radegast kampaň s názvem „Vezmi si na hrb boj o vodu“, ve které vyzývá lidi, aby bojovali o vodu. Den předtím vyslal do ulic Prahy a Ostravy velbloudy, kteří měli následně před Radegastovnami na problematiku šetření vody a jejího zadržování v krajině upozornit.

„Velbloud je přirozený symbol pouště a sucha, proto jsme ho využili, abychom na situaci upozornili. Pokud se společně nepustíme hned do boje, je možné, že se taky budeme s velbloudy setkávat běžně,“ komentuje Josef Jalůvka, senior brand manažer značky Radegast. 

Ve dnech 17. až 26. června se mohli zájemci zapojit do první části kampaně nahráním účtenky s nákupem piva Radegast na stránku radegast.cz/bojovodu. Za každou vloženou účtenku následně pivovar pořídí zavlažovací vak ke stromům, které věnuje do nejsušších míst v České republice. 

Během celého léta pak budou připraveny pro fanoušky další výzvy – například utahování kohoutků, neholení se nebo vylívání kbelíku vody do přírody. Do kampaně budou zapojeni i vybraní influenceři, kteří budou výzvy dle svého vlastního uvážení přijímat a komunikovat jejich plnění na sociálních sítích. Prvním z nich je moderátor Tomáš Zástěra.

Kampaň probíhá v televizi, na internetu, sociálních sítích a také prostřednictvím PR. Pod kreativou je podepsána agentura Boomerang Communication, na PR a online aktivitách spolupracuje Crest Communication. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Radegast # Boomerang Communications # Crest Communications # velbloud # sucho # boj o vodu

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.