Pražský Sociální nadační fond spouští kampaň

Prostřednictvím kampaně #NeviditelneMosty vypráví Sociální nadační fond hlavního města Prahy příběhy podpořených Pražanů. 

Po 23. září 2024 06:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/utekrqiw/slider_neviditelné-mosty__vizuál-3

Fullscreen Sdílet

/media/1fuogb3w/neviditelné-mosty__vizuál-3-jpg

Fullscreen Sdílet

Sociální nadační fond hlavního města Prahy už dva roky zaměřuje svoji podporu na obyvatele města v bytové nouzi, se zdravotním znevýhodněním, pečující i pěstounské rodiny. Nyní ve spolupráci s agenturou Cocoon pod vedením kreativního ředitele Lestera Tulletta a fotografem Pavlem Hejným spouští kampaň #NeviditelneMosty

Kampaň chce přiblížit několik příběhů Pražanů a Pražanek, kteří zůstali sami, obrátili se na Sociální nadační fond a i díky jeho podpoře zvládli situaci překonat. Přináší také novou příležitost pro příznivce a filantropy. Firmy i jednotlivci mohou darem podpořit ty, kteří se ocitli na hraně a hrozí, že se propadnou do sociálního vyloučení, nebo podpořit rozvoj inovativních nástrojů pomoci, které fond nabízí. Město Praha se zavázalo zdvojnásobit všechny dary. 

„Hlavním cílem kampaně je zvýšit povědomí o oblastech, kde Sociální nadační fond hlavního města Prahy může poskytnout rychlou finanční pomoc. Velice často řešíme případy Pražanů, kdy jde o čas, a proto vytváříme takové podmínky, aby se o výsledku dozvěděli klienti co nejdříve (do 2-3 týdnů od podání kompletní žádosti),” popisuje ředitelka Sociálního nadačního fondu Barbora Komberec Novosadová.

/media/cgyn4aqr/neviditelné-mosty__vizuál-2

Fullscreen Sdílet

/media/hm5ezys2/neviditelné-mosty__vizuál-1

Fullscreen Sdílet

Kampaň odstartovala 19. září na sociálních sítích Sociálního nadačního fondu, už nyní se objevuje také na citylightech na zastávkách pražských tramvají a v metru i ve vybraných pražských kinech. Vizuály jsou k vidění také na vybraných LCD nosičích v OC DBK – Budějovická, OC Šestka, Fakultní nemocnici v Motole a také na jejich sociálních sítích. V předvánočním období naváže na kampaň fundraisingová aktivita na platformě darujme.cz, a to formou online dárcovství, zaměstnaneckých sbírek nebo dárcovských výzev.

-stk- 

# reklama # kampaň # Cocoon # Pavel Hejný # Lester Tullett # Sociální nadační fond hlavního města Praha # sociální služby

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.