Díky redesignu už lidé nevnímají Ondrášovku jako privátku
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé
zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina
Ceralová.
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé
zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina
Ceralová.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka 7Up po celém světě změní svůj design. Rovněž posouvá svou
positioning – nyní chce přinášet povznesení do každodenního života.
Daktela, poskytující software pro komunikaci se zákazníky, přichází
s novým positioningem a vizuálním stylem.
Pivovar Krušovice startuje nový komunikační koncept „Síla královského
charakteru“.
Český výrobce kol a elektrokol značky Superior si pro spolupráci na revizi
komunikační strategie a positioningu značky vybral zlínskou agenturu Pria.
Jazyková agentura Skřivánek zahájila kampaň, jejíž součástí je změna
positioningu značky. Kampaň se primárně zaměřuje na segment firem a
institucí.
Skanska si na vytvoření nového positioningu a přípravu komunikační
strategie zvolila agenturu Outbreak.
Vodafone představil nový globální positioning se sloganem „Together We
Can“. Od pátku jej podpoří i lokální kampaň.
Kofola na trh přichází s novou prémiovou značkou citrusových limonád
s názvem Targa Florio.
Vinea má nový positioning i komunikační koncept. Cílem je dát mimo jiné
prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála u zrodu značky.