Skanska si na komunikační strategii vybrala Outbreak

Skanska si na vytvoření nového positioningu a přípravu komunikační strategie zvolila agenturu Outbreak.

Čt 20. května 2021 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16831/skanska

Fullscreen Sdílet

/media/16831/skanska

Fullscreen Sdílet

Společnost Skanska Reality si ve výběrovém řízení na vytvoření nového positioningu a komunikační strategie pro značku i projekty vybrala agenturu Outbreak. 

„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu ,Kultury bydlení',” řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.

Koncept „Kultura bydlení“ se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech – v imageových i osvětových online videích, outdooru, na sociálních sítích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části. Práce na značce povede Tereza Stará.

-stk- 

# agentura # tendr # Outbreak # výběrové řízení # komunikační strategie # positioning # Skanska # Skanska Reality

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.