Superior pracuje s agenturou Pria na novém positioningu

Český výrobce kol a elektrokol značky Superior si pro spolupráci na revizi komunikační strategie a positioningu značky vybral zlínskou agenturu Pria.

Čt 14. října 2021 11:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/18546/superior1

Fullscreen Sdílet

/media/18546/superior1

Fullscreen Sdílet

Český výrobce kol a elektrokol značky Superior, Bike Fun International, si pro spolupráci na revizi komunikační strategie a positioningu značky vybral zlínskou agenturu Pria, která spadá do skupiny Digital First Marketing Group. Pria bude mít v pozici strategického partnera za úkol prověřit positioning značky kol Superior a navrhnout strategické kroky vedoucí k růstu brand awareness nejen na domácím trhu, ale v Evropě, kde značka plánuje posílit prodeje v příštích letech.

Značka Superior se aktuálně zaměřuje na cyklisty se závodními ambicemi, ale jejím cílem je oslovit i širší veřejnost. „Od Pria očekáváme, že společně s námi vytvoří komplexní komunikační strategii značky s cílem zvýšení jejího povědomí na klíčových trzích. Pomohou nám nastavit positioning tak, aby se Superior stal synonymem kol pro vyšší střední třídu. Těžit budeme z vlastního vývoje kol, kvality a bohatých závodních zkušeností ze světového poháru,“ říká Tomáš Hájek, ředitel marketingového a produktového oddělení firmy BFI.

-mav-

# komunikační strategie # positioning # Superior # Pria # elektrokolo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.