POP znovu otevřel, v kampani se spojuje s Rolins a Bučkovou

Premium Outlet Prague Airport spouští u příležitosti znovuotevření kampaň Beautiful Days. Tváří jsou Dara Rolins nebo Eliška Bučková.

Čt 14. května 2020 15:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12797/pop_vizual-dara-rolins

Fullscreen Sdílet

/media/12797/pop_vizual-dara-rolins

Fullscreen Sdílet

U příležitostí znovuotevření startuje Premium Outlet Prague Airport novou kampaň Beautiful Days, s níž láká na jarní výprodeje se slevami až do výše 70 % ze stávajících outletových cen. Spojuje se v ní se zpěvačkou Darou Rolins a modelkou Eliškou Bučkovou. 

Aktuální kampani, jež poběží na internetu, sociálních sítích a v rádiu, předcházela teasingová fáze Get Ready, jež běžela do samotného otevření outletu. Ta pracovala s tím, že během nuceného volna si lidé našli čas na vytřídění starého šatníku, který je tak připraven na nové kousky z jarních kolekcí. Nyní komunikace oslavuje, že „znovu můžeme“. 

-stk-

# reklama # kampaň # POP # Premium Outlet Prague # outlet # znovuotevření # výprodej

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.