V POPAI Awards boduje virtuální zrcadlo od L'Oréal Paris
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Osmdesát procent rakouské populace bude moci od léta přijímat digitálně
na celoplošné úrovni celkem třicet rozhlasových stanic. Veřejnoprávní
ORF technologii opět ignoruje.
# Aktuality # Retail # Outdoor
Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj,
který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo
a zvuk.
Módní značka Rebel Queen by Liu Jo otevřela svůj první obchod v Premium
Outlet Prague Airport.
Pražské outletové centrum POP spouští kampaň na letní výprodeje.
Premium Outlet Prague Airport spouští u příležitosti znovuotevření
kampaň Beautiful Days. Tváří jsou Dara Rolins nebo Eliška Bučková.
# Aktuality # Reklama # Retail
Očekávejme, že služeb, které budou zákazníci využívat digitálně, bude
přibývat, píší Daniel Jesenský a Marek Končitík ze společnosti Dago.
Outletové centrum Premium Outlet Prague Airport letos otevře dvě muzea
i krytý zábavní park Plopsa na motivy včelky Máji, vikingů či pirátů.