Světluška: Krize nás donutila k novým online řešením
Během krize jsme museli vymyslet něco nového, abychom s našimi dárci
udrželi kontakt, říká ředitelka Světlušky Gabriela Drastichová.
Během krize jsme museli vymyslet něco nového, abychom s našimi dárci
udrželi kontakt, říká ředitelka Světlušky Gabriela Drastichová.
Nový podcastový kanál Seznamu má přispět k edukaci odborníků
i širší veřejnosti, říká marketingový ředitel Seznam.cz Jiří Herian.
Firmy budou šetřit na eventech a magazínech, investice se naopak zvýší do
videa, podcastů, sociálních médií a interní komunikace.
Spotify zaznamenává nárůst uživatelů na televizích a herních konzolích,
naopak v autě či na wearables jejich zájem poklesl.
Opět přinášíme shortlist reklamní hitparády ADC, tentokrát za měsíc
březen.
Art Directors Club má nový podcast ADC Kitchen s tématem „Co přijde po
koroně?“.
Přinášíme shortlist nejlepších kreativních kousků měsíce ledna
z reklamní hitparády ADC.
Art Directors Club spustil vlastní podcastový kanál ADC Kitchen o české
reklamě. Jedním z jeho pořadů je i reklamní hitparáda.