ADC vydává podcast o reklamě v době postkoronavirové

Art Directors Club má nový podcast ADC Kitchen s tématem „Co přijde po koroně?“.

So 11. dubna 2020 14:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12477/adckitchen_korona

Fullscreen Sdílet

/media/12477/adckitchen_korona

Fullscreen Sdílet

Art Directors Club (ADC) vydává v době pandemie nový podcast ADC Kitchen, v němž se David Suda, předseda ADC a kreativní ředitel agentury WMC Grey, zabývá reklamním světem po koroně. 

V rámci podcastu se Suda věnuje nejen současné situaci, která přináší nové pracovní pozice u retailerů, růst streamovacích služeb i větší zájem spotřebitelů o lokální značky, ale i možnou budoucností reklamy, kterou dozajista čeká restart. Větší roli bude hrát vzdělávání, najímání „starých a zkušených reklamních pardálů“, správné používání digitálu, větší důraz na in-house kreativu a také automatizace. 

Podcast je k poslechu na platformách Apple, Spotify a SoundCloud. 

-stk- 

# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklama # koronavirus # David Suda

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.