Autor textu MediaGuru
Přinášíme shortlist nejlepších kreativních kousků měsíce ledna
z reklamní hitparády ADC.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších lednových kampaní, které vznikly na českém trhu. Která z nich vyhrála lednovou reklamní hitparádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, kterou si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
Fio banka pokračuje v kampani „Dobré zvyky“. Kreativní koncept opět připravila agentura Mark BBDO, režie hrané části spotů se ujal režisér Tomáš Bařina v produkci Boogie Films.
Cestovní agentura Invia spustila televizní kampaň s názvem „Léto s tebou“. Hlavním motivem je stejnojmenná píseň od Jiřího Schelingera a dovolenková videa přímo od zákazníků.
Značka vodky Absolut se v kampani „Absolut Recycled“ zaměřuje na udržitelnost a recyklaci. Výsledkem spolupráce značky s agenturou EverWhere, pražskou The Chemistry Gallery a sochařkou, designérkou a módní návrhářkou Radkou Salcmannovou je světelná instalace, která je k vidění na Masarykově nádraží v Praze.
Tváří kampaně „Zasněžená zahrada“ společnosti ING je opět Filip Rajmont a jeho druhé já. Za kreativou stojí divize McQueen agentury McCann Prague. Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí Boogie Films.
Kampaň „Buď součástí kmene“ upozorňuje novou streetwear značku César & Charles. V prosinci odstartovala teaserem, kde se v ulicích Prahy a na sociálních sítích objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na Instagram. Navázal na ni fashion film The Mythos, vyprávějící fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. Produkci měla na starosti společnost Armada Films, režie se chopil Matyáš Fara.
Teta sazí v kampani na radost z nákupu. Idea „Došlo vám to?“ ukazuje drogerii jako místo, kde nejen pořídíte věci do domácnosti, ale můžete se i rozmazlit. V produkci společnosti Nomad spoty natočil režisér Jan Zajíček.
Kampaň „Něco se přece jen děje“ má informovat o novém spojení finančních domů – Generali a České pojišťovny. Hlavními tvářemi kampani jsou herci Jan Vlasák a Igor Chmela. Režie se ujal Jan Švejkar, produkci zajistila společnost Stink Films.
Nezisková organizace Brontosauři v Himalájích hledá dobrovolníky na výuku fyziky, biologie nebo chemie na základní škole Spring Dales Public School ve vesnici Mulbekh v Malém Tibetu. Filmová výzva „Věda to Tibetu“ byla natočena režisérem Markem Partyšem a jeho týmu z Bistro Films.
V rámci přímých přenosů z IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji juniorů 2020 se pro české diváky v rozích kluziště poprvé objevily virtuálně umístěné 3D modely vozů Škoda. Řešení s augmentovanou realitou vytvořila kreativní agentura Isobar ve spolupráci s Českou televizí a dalšími partnery.
Vizuální styl 27. ročníku Českého lva je inspirován legendárním cibulákem.
-stk-
# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklamní hitparáda # AdParáda # reklama # kampaň
Autor textu MediaGuru