Autor textu MediaGuru
Opět přinášíme shortlist reklamní hitparády ADC, tentokrát za měsíc
březen.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které vznikly v období března na českém trhu. Která z nich vyhrála nejnovější reklamní hitparádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, kterou si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
Nová kampaň Českých drah chce oslovit zákazníky cestující za prací či na obchodní schůzky. Tváří se stal Ivan Trojan. Režie se ujal jeho bratr Ondřej.
Plzeňský Prazdroj uvedl na trh novinku pod značkou Birell v podobě kolového nápoje. Kampaň přitom postavil na tématu zvědavosti a propojil ho s motivem kohouta. Kromě agentury Jandl se na přípravě podílely ještě Symbio a WeDigital.
ČSOB se spojila v kampani proti tzv. internetovým predátorům s Policií ČR. Cílí v ní na rodiče nezletilých dětí.
„Snadné je žít, když jste s přáteli,“ vzkazuje značka Božkov ve své nové kampani, v níž si připomíná 100 let od založení. Tváří je opět Jiří Macháček, který se vydává do baru na plachetnici za zvuků písně své skupiny Mig 21. Produkci zajistila společnost Boogie Films, režii Alice Nellis.
V nové kampani Gambrinus připomíná mužům, že když toho mají moc, mají se zastavit na jedno. Spot, v němž hraje Michal Isteník, režírovali Petr Kolečko a Petr Němeček pod produkcí Boogie Films.
Značka rukavic Engelmüller si v kampani připomněla 71 let od vítězství vozu české výroby Aero Minor na legendárním závodě v Le Mans. K výročí byla vytvořena limitovaná kolekce ručně šitých rukavic, část výtěžku putovala spolku Le Mans Redux. Produkci zajistila společnost Creative Embassy, režíroval Prokop Motl.
Kazma se v novém díle své One Man Show rozhodl s pomocí Jágra napálit kouzelníka David Copperfielda.
Pivo Starobrno, známé především v jihomoravském regionu, cílí nově celostátně. Kampaň staví na moravské pohostinnosti a sdílení toho dobrého. Produkci měla na starosti společnost Up & Up, režie se ujal Jan Prušinovský.
Letošní zamilovaná kampaň Kofoly se odehrává v prostředí hájovny, kde hajný dohlíží na svou dceru, které se začínají zapalovat lýtka. Spot vznikl v produkci Stink, režíroval jej Jakub Kohák. Po vypuknutí pandemie nasadila značka dodatečně všem postavám digitální roušky.
Ochucené cidery Frisco v nové kampani vybízí ženy, aby se nebály ukazovat své „holčičí já“, které se naplno probouzí ve společnosti kamarádek. Produkci zajistila společnost Stink, režii Peter Ehrenberger.
-stk-
# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklamní hitparáda # AdParáda # reklama # kampaň
Autor textu MediaGuru