Plzeň spouští destinační kampaň s rozostřenými vizuály

Plzeň přichází s novou kampaní, v níž pomocí rozostřených vizuálů postupně odkrývá svá oblíbená místa.

St 12. července 2023 07:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25350/zaostrinaplzen

Fullscreen Sdílet

/media/25350/zaostrinaplzen

Fullscreen Sdílet

Příspěvková organizace Visit Plzeň startuje novou sezónní kampaň pro podporu turismu. Pomocí rozostřených vizuálů v ní postupně odkrývá oblíbená místa celého města, například Loosovy interiéry, Velkou Synagogu nebo zoo.

Dominantou kampaňových vizuálů je rozostření spojené s claimem „Zaostři na Plzeň“. „Zvláštností je, že se v online verzi ve formě gifů sami doostří. V inzerci či na menších plochách (sedačky v autobusech RegioJet, rámečky v metru v Praze a trasy Pendolina) dále pracujeme s QR kódy, které po doostření zavedou turisty na jednu z připravených landing pages. Tam je čeká kampaňové video s itinerářem pro danou cílovou skupinu,“ vysvětluje Zuzana Koubíková, vedoucí úseku marketingu Visit Plzeň. 

Kampaní míří organizace na cílové skupiny Požitkářů (Zaostři – požitkáři) a Rodin s dětmi (Zaostři – rodiny s dětmi). Pro každou z nich jsou připravena jiná videa a itineráře. Geografickým cílením se kampaň soustředí zejména na okolní kraje – Prahu, Jihomoravský a Moravskoslezský kraj

„Mimo online prostor používáme šest tematických vizuálů, v online prostoru je poté možné využít jakýkoliv počet. To znamená, že je v průběhu léta doplňujeme podle potřeby i v souvislosti se zájmem destinačních partnerů,“ doplňuje Zuzana Koubíková.

Autorem celého konceptu i grafického zpracování je plzeňské grafické studio Bušek&Dientsbier.

-stk-

# reklama # kampaň # destinační kampaň # destinační marketing # Plzeň # Visit Plzeň # Bušek&Dientsbier

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.