Pivovar Bernard připravil pro letní sezónu novou grafiku

Letní grafika navazuje na ovocná nealko piva značky, objeví se v různých komunikačních kanálech.

Čt 30. května 2024 17:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/mwgg0vb4/2024-09-29_free-bernard_juli-1

Fullscreen Sdílet

/media/mwgg0vb4/2024-09-29_free-bernard_juli-1

Fullscreen Sdílet

Rodinný pivovar Bernard vstupuje do letošní letní sezóny s novým designem od grafičky Juliány Sedlákové. Objeví se mimo jiné i na nové sklenici určené pro nealkoholická piva s ovocnou příchutí.

Zadání bylo na odlišnou a svěží grafiku, která by navazovala na pestrost nealko piv Bernard s ovocnými příchutěmi. „Zkusila jsem výtvarně vyjádřit atmosféru ovocných chutí v zářivé paletě barev, v minimalistickém současném designu s nádechem retra. Kromě ovoce jsem zapojila prvky našeho pivovaru jako je patentní láhev, rozhledna na pivovarském komíně či návštěvnické centrum. Chtěla jsem do toho dát trochu punku,“ popsala Juliána Sedláková.

/media/n2znohid/2024-09-29_free-bernard-3

Fullscreen Sdílet

Sklenici pro ovocná nealko piva o objemu 0,5 a 0,3 litru s novou grafikou pivovar distribuuje do českých restaurací a hospod s čepovaným nealkoholickým pivem Bernard. Sklenice je ale možné si pořídit i domů, jsou k dostání ve značkových prodejnách pivovaru a také v e-shopu.

Nová grafika Rodinného pivovaru Bernard se objeví také např. na reklamních plachtách, billboardech, kamionech a dalších reklamních materiálech.

-mav

# design # ovoce # grafika # nealko # Bernard # nealkoholické pivo # Pivovar Bernard # ochucené pivo # sklenice

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.