Pivovar Bernard připravil pro letní sezónu novou grafiku
Letní grafika navazuje na ovocná nealko piva značky, objeví se v různých
komunikačních kanálech.
Letní grafika navazuje na ovocná nealko piva značky, objeví se v různých
komunikačních kanálech.
Nová značka Fua Fua přichází na český trh s produktem immunity drinků,
100% přírodních nápojů mrazem sušeného ovoce.
Ovoce a zeleninu, které už nesplňují nejpřísnější kvalitativní
standardy, nabízí Penny se slevou.
Řetězce se snaží podporovat české farmáře. Od českých dodavatelů
někdy pochází i celá nabídka jednotlivých druhů ovoce nebo zeleniny.
Penny rozšiřuje svoji nabídku bioproduktů a pod privátní značkou my Bio
nově nabízí ovoce a zeleninu bez použití pesticidů či umělých hnojiv.
Ekologické jsou i obaly produktů.
S pandemií koronaviru bojovali Češi i jídlem. Meziroční srovnání
prodejů ukazuje nárůst zájmu o alternativní potraviny, ovoce a zeleninu.
„Momentálně jsme na pětinásobku toho, co loni. Kdybychom měli kapacity,
tak by růst byl mnohonásobně vyšší,“ říká Jana Bínová, majitelka
firmy Svět bedýnek.
Zatímco na začátku krize Češi nakupovali ve velkém trvanlivé potraviny,
aktuálně roste zájem o ovoce a zeleninu, a to i dvojnásobně.