Zlatopramen rozšiřuje řadu radlerů o mandarinku s jasmínem
Novou příchuť nealkoholického piva uvádí na trh značka Zlatopramen.
Podpoří ji kampaní i s influencery.
Novou příchuť nealkoholického piva uvádí na trh značka Zlatopramen.
Podpoří ji kampaní i s influencery.
Starobrno přichází s novou letní kampaní na podporu svých nedávno
uvedených řemeslná piva.
Slovenská značka Zlatý Bažant se rozhodla pro přeshraniční kampaň,
v níž podporuje česko-slovenské páry.
Plzeňský pivovar chce štamgastům poděkovat za podporu. Po prvním pivu
Pilsner Urquell objednaném v hospodě dostanou další zdarma.
Český svaz pivovarů a sladoven očekává letos výrazný propad domácí
spotřeby i exportu. Nejohroženější jsou minipivovary.
Plzeňský Prazdroj neplánuje pokračovat se svou novou službou Čepované
domů. Po otevření hospod ji zastaví.
Plzeňský Prazdroj představí ještě v květnu novinku v podobě sušenek
z mláta. Nabídne je ve třech variantách.
Radegast Ratar má být nejvíce hořkým pivem v historii pivovaru Radegast.
Pivní značka Krušovice přišla v době koronaviru s novým claimem.
„Tvoje království“ změnila dočasně na „Naše království“.
Staropramen nasadil novou kampaň s Hynkem Čermákem, který připíjí na
návrat k normálu.