Autor textu MediaGuru
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve.
Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Se záměrem oslovit segment příležitostných pijáků piva uvádí Pilsner Urquell na trh novou kampaň zaměřenou na třetinkové vratné lahve. Navazuje na rozšíření jejich distribuce v tuzemských obchodech.
Nová komunikace reflektuje měnící se trh a potřeby nové generace konzumentů. „Motivací je pro nás jíst vstříc spotřebitelským požadavkům. Třetinka byla dosud na trhu dostupná jen v omezené míře. Chceme plně ukázat její benefity a nabídnout ji spotřebitelům v co nejširším rozsahu. Menší lahev je totiž stylovější a pro některé momenty reprezentativnější. Kromě toho je menší objem pro mnohé tak akorát,” říká Kristýna Tereková, Senior Brand Manager Pilsner Urquell.
Jde o první lokální kampaň ze spolupráce s agenturou VCCP. Kreativa zaměřená na produkt se s heslem „dokonale malá plzeň“ opírá o kvalitu piva a ikonický status značky Pilsner Urquell i v menším objemu. „Vrátili jsme se ke klasickým pivním kódům a tomu, co mají lidé na ‚plzni’ rádi, a přistoupili k tomu s lehkostí a nadsázkou, kterou si značka jako Pilsner Urquell může dovolit,” poznamenává Jakub Cabejšek, Creative Director VCCP.
Kampaň startuje 18. března v televizi a na internetu. Na produkci spotu se podílely společnosti Bistro Films a Shotbox, režie se ujal Petr Hrdlička, fotografií Petr Krejčí. Hudbu ke spotu složil Karel Havlíček.
-stk-
# reklama # kampaň # pivo # VCCP # Pilsner Urquell # Bistro Films # Karel Havlíček # Petr Krejčí # Shotbox # Petr Hrdlička # třetinka
Autor textu MediaGuru