Pilsner Urquell podporuje třetinku, cílí na příležitostné pijáky

V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva. 

St 20. března 2024 09:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/awgjgbt4/slider_pilsnerurquell_tretinka_kv

Fullscreen Sdílet

/media/aobje5et/pilsnerurquell_tretinka_bb

Fullscreen Sdílet

Se záměrem oslovit segment příležitostných pijáků piva uvádí Pilsner Urquell na trh novou kampaň zaměřenou na třetinkové vratné lahve. Navazuje na rozšíření jejich distribuce v tuzemských obchodech. 

Nová komunikace reflektuje měnící se trh a potřeby nové generace konzumentů. „Motivací je pro nás jíst vstříc spotřebitelským požadavkům. Třetinka byla dosud na trhu dostupná jen v omezené míře. Chceme plně ukázat její benefity a nabídnout ji spotřebitelům v co nejširším rozsahu. Menší lahev je totiž stylovější a pro některé momenty reprezentativnější. Kromě toho je menší objem pro mnohé tak akorát,” říká Kristýna Tereková, Senior Brand Manager Pilsner Urquell.

Jde o první lokální kampaň ze spolupráce s agenturou VCCP. Kreativa zaměřená na produkt se s heslem „dokonale malá plzeň“ opírá o kvalitu piva a ikonický status značky Pilsner Urquell i v menším objemu. „Vrátili jsme se ke klasickým pivním kódům a tomu, co mají lidé na ‚plzni’ rádi, a přistoupili k tomu s lehkostí a nadsázkou, kterou si značka jako Pilsner Urquell může dovolit,” poznamenává Jakub Cabejšek, Creative Director VCCP.

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/924679455?h=3ad20c92fe" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/924679455">Pilsner Urquell Třetinka</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Kampaň startuje 18. března v televizi a na internetu. Na produkci spotu se podílely společnosti Bistro Films a Shotbox, režie se ujal Petr Hrdlička, fotografií Petr Krejčí. Hudbu ke spotu složil Karel Havlíček.

-stk-

# reklama # kampaň # pivo # VCCP # Pilsner Urquell # Bistro Films # Karel Havlíček # Petr Krejčí # Shotbox # Petr Hrdlička # třetinka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.