Pilsner Urquell podporuje třetinku, cílí na příležitostné pijáky
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve.
Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve.
Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Nový produkt Becherovka Orange & Ginger podporuje značka od 18. března
kampaní.
V nové kampani se Becherovka prezentuje jako správný digestiv po každé
hostině.
Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové
kampani.
Becherovka spouští novou kampaň s názvem Originál Bitter 1807. Hlavní
roli v ní hraje ikonická láhev.
O2 spouští novou kampaň. Podpoří s ní nabídku neomezených dat se
zabezpečením na měsíc zdarma. Zároveň mění dlouhodobý claim.