Philips Sonicare kartáček má první českou kampaň

Philips Sonicare for Kids v nové kampani „polidšťuje“ dětský sonický kartáček. Poprvé firma nevyužívá adaptovanou reklamu a natáčelo se s českými dětmi.

Ne 18. října 2020 08:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14422/phillips_sonicare_kampaň_1

Fullscreen Sdílet

/media/14422/phillips_sonicare_kampaň_1

Fullscreen Sdílet

Společnost Philips Sonicare přichází s novou kampaní na dětský sonický zubní kartáček Philips Sonicare for Kids. Jedná se o první kampaň na tento produkt, která byla připravena čistě lokálně.  „Všechny předchozí kampaně jsme přebírali z centrály, letos jsme se ale rozhodli jít vlastní cestou,“ popisuje Jana Klinková, marketingová manažerka značky Philips Sonicare.

V kampani se objeví šestiletá Beátka, desetiletý Nico a sedmiletá Kristýnka, dcera influencerky Janiny (Lovefashionjanina), kteří absolvovali instruktáž od dentální hygienistky Jany Křepelkové a následně rozjeli vlastní show, ve které popisují své zážitky s kartáčkem. Kampaň cílí na rodiče dětí ve věkové skupině 3 až 12 let.

/media/14423/phillips_sonicare_kampaň_2

Fullscreen Sdílet

Kreativní i produkční část kampaně zajistila obsahová agentura Follow Bubble, se kterou Philips dlouhodobě spolupracuje. Kampaň běží od 20. září do konce října na YouTube, HbbTV a v podobě display kampaně, a také na sociálních médiích, kde bude nasazena v různých obměnách až do konce roku.

-zue-

# retail # kampaň # děti # Philips # Sonicare # zubní hygiena

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.