PHD obhájila mediální rozpočet pro AmRest

PHD naváže na více než dvacetiletou spolupráci se společností AmRest. Zvítězila v letošním mediálním tendru.

St 15. listopadu 2023 11:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23651/kfc_maccheese

Fullscreen Sdílet

/media/23651/kfc_maccheese

Fullscreen Sdílet

Mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group bude i v dalších letech pracovat pro klienta AmRest. Rozhodlo o tom několikakolové výběrové řízení. PHD na základě jeho výsledků zajistí nákup a plánování mediálního prostoru pro značky KFC, Pizza Hut a Starbucks. Auditorem výběrového řízení byla společnost Media Strategy.

„Amrest je naším dlouhodobým klientem a nesmírně nás těší, že můžeme na spolupráci navázat i v dalších letech a v době, kdy se nároky na kreativitu, inovace i efektivitu zvyšují,“ uvedl Lukáš Bartoň, managing director PHD.

PHD pracuje pro AmRest přes dvacet let. Společnost patří do TOP 30 největších zadavatelů reklamy na českém trhu. V loňském roce podle monitoringu ceníkových cen AdIntel vložila do reklamy v médiích přes 760 mil. Kč.

-mav-

Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD

# AmRest # mediální nákup # tendr # PHD # výběrové řízení # Omnciom Media Group

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.