Persil uvádí novinku, navazuje spolupráci s influencery

Persil na trh uvádí novinku s technologií Deep Clean. Začíná dlouhodobě spolupracovat s vytipovanými influencery.

Po 15. května 2023 06:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24809/persil_deepclean

Fullscreen Sdílet

/media/24809/persil_deepclean

Fullscreen Sdílet

Persil přináší na trh novinku s technologií Deep Clean, jež jednak vypere prádlo do hloubky vláken, jednak se postará o odstranění nahromaděných usazenin a nepříjemných pachů v mechanismu pračky. 

Značku pracích prostředků letos podpoří tradiční 360° kampaň. „Kromě celoroční televizní kampaně probíhá taky digitální podpora této inovace, a to ve dvou vlnách – jedna nyní, druhá potom v posledním čtvrtletí roku,“ popisuje na dotaz MediaGuru Tereza Koczó, senior brand manager CZ/SK pro značku Persil.

Kromě toho značka Persil navázala dlouhodobou spolupráci s vytipovanými influencery, jako je Monika Leová, Natálie Kotková nebo Natálie Germáni. „K tomu doplňujeme i krátkodobé spolupráce s menšími influencery. Osvědčila se nám kombinace micro a macro influencerů, zasáhneme tak různorodé publikum,“ vysvětluje Koczó. 

V neposlední řadě Persil využívá placenou i organickou spolupráci  s tištěnými a online médii a také komunikaci v místě prodeje. Kromě standardních a nevšedních stojanů a vystavení na prodejnách komunikuje také v v magazínech a na sociálních sítích obchodních řetězců. Nechybí ani sampling prostřednictvím vzorečků.

-stk- 

# reklama # kampaň # influencer # influencer marketing # Henkel # Persil # Deep Clean # prací prášek # prací prostředek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.