Pepsi po 14 letech mění design, změna se dotkne i Česka

Inspiraci k úpravě loga dali značce její spotřebitelé. Nápoj Pepsi Max se zároveň mění na Pepsi Zero Sugar.

Po 8. dubna 2024 14:25 2 min Sdílet

# Marketing

/media/vm4h4kc3/pepsi_logo

Fullscreen Sdílet

/media/vm4h4kc3/pepsi_logo

Fullscreen Sdílet

Celosvětová značka nápojů Pepsi po 14 letech mění design. Týká se to i nápojů, které v Česku vyrábí Mattoni 1873 v pražském Hloubětíně a v Kyselce u Karlových Varů. Změní se například logo. Změnu loga doprovodí i marketingová kampaň, viditelná by měla být například v pražském metru. Změnu představila značka už loni, postupně ji uvádí v jednotlivých zemích. 

„Proces redesignu Pepsi začal zadáním, aby spotřebitelé nakreslili z paměti její logo. Velká část zúčastněných přitom umístila nápis Pepsi doprostřed glóbu a tím poukázala na silný kapitál, který značka vybudovala v průběhu minulého století," uvedl Michal Šlechta, ředitel marketingu Mattoni 1873, která je výhradním výrobcem a distributorem PepsiCo v ČR. Nové logo dostalo také nový typ písma. Rebranding přináší i nové pojmenování nápoje Pepsi Max na Pepsi Zero Sugar, což podle firmy lépe odráží charakter nápoje.

Zdroj: Pepsi

Zdroj: Pepsi

Pepsi se v České republice vyrábí pod společností Mattoni 1873 od roku 2018. Hlavní závod vyrábějící Pepsi a další nápoje z portfolia PepsiCo se od roku 1994 nachází v Kolbenově ulici v Praze-Hloubětíně, a od podzimu 2022 se tyto nápoje vyrábějí také v Kyselce u Karlových Varů, kde Mattoni 1873 spustila plechovkovou linku, která dokáže stočit nápoje do více než deseti druhů balení. V Česku se ročně vyrobí skoro 300 milionů balení nápoje Pepsi, které putují do českých obchodů, ale také zásobují slovenský a maďarský trh.

-čtk-, -mav-

# logo # vizuální identita # design # redesign # Pepsi # Mattoni 1873

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.