Jak může Facebook inspirovat online média?
Online média se musí přizpůsobit trendům, inspirovat velkými hráči a
posunout práci s uživateli.
Online média se musí přizpůsobit trendům, inspirovat velkými hráči a
posunout práci s uživateli.
Reklama slibující zázraky je pro online média velmi výnosná, přesto by se
jí ale měla vyhnout.
# Internet & Mobil # Slovensko
Formáty nativní reklamy nabízejí lepší výkon a mají perspektivu
dlouhodobě funkčního byznys modelu.
Důležitější než žebříčky podle počtu unikátních uživatelů jsou
žebříčky podle stráveného času.
Ideální míry vyjadřují procentuální zastoupení nákladů na content
marketing.
Jak se dá snížit cena za proklik v kampaních, kde je velká konkurence?
Zamýšlí se Filip Kuna.
Komerční rozhlasové stanice se zatím k digitalizaci vysílání ve
standardu DAB+ staví velmi chladně.
Český rozhlas ukončuje vysílání na středních a dlouhých vlnách (AM).
Na středních vlnách dosud vysílaly stanice Dvojka a Plus a na dlouhých
vlnách Radiožurnál.