Pepsi mění po čtrnácti letech své logo

V novém provedení dostává větší prostor černá barva, logo je vizuálně podobné úpravě z 60. let.

Čt 30. března 2023 07:30 1 min Sdílet

# Marketing

/media/24360/pepsi_new_cans

Fullscreen Sdílet

/media/24359/pepsi_today_tomorrow-1

Fullscreen Sdílet

Společnost Pepsico mění po 14 letech logo a vizuální identitu svého nápoje Pepsi. Nový design představuje při příležitosti letošního 125. výročí značky. Vizuální identita bude v průběhu letošního podzimu uvedena na americkém trhu a v roce 2024 se začne zavádět v dalších světových zemích. Objeví se ve všech kanálech a nosičích, které Pepsi využívá. 

Nový design pracuje s výraznějším písmem a upravuje také barevnou paletu, když více prostoru dostává černá barva, kterou Pepsi vyhradila pro svůj nápoj Pepsi Zero Sugar. Nové logo připomíná podobu loga, s kterým Pepsi pracovalo v 60. letech minulého století. Podle vyjádření představitelů společnosti má spojovat s historickou tradicí značky, ale také signalizovat odlišení a směřovat do budoucnosti. Má také evokovat pohybem „vlnění, pop a šumění" Pepsi-Coly a odkazovat k energii a hudbě.

/media/24361/pepsi_historie

Fullscreen Sdílet

/media/24360/pepsi_new_cans

Fullscreen Sdílet

/media/24358/pepsi_wild

Fullscreen Sdílet

zdroj: PepsiCo Beverages North America

-mav-

# logo # vizuální identita # design # Pepsi # značka # brand # Pepsico

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.