Trend: Řetězce otevírají prodejny malého formátu
Měnící se životní styl a koronakrize se odráží v rostoucí poptávce po
čerstvých potravinách a hotových jídlech. Trendem se stávají prodejny
malých formátů.
Měnící se životní styl a koronakrize se odráží v rostoucí poptávce po
čerstvých potravinách a hotových jídlech. Trendem se stávají prodejny
malých formátů.
Přinášíme výběr vánočních kampaní, které připravili reklamní
zadavatelé na tuzemském trhu.
Pandemie urychlila využívání aplikací v chytrých telefonech a řetězce
evidují stovky tisíc stažení. Nejvíce mají zákazníci zájem o slevové
kupóny a nákupní seznam.
Billa přichází s novým formátem určeným pro menší města. Pod názvem
Billa Denně čerstvá otevírá první prodejnu v obci Strašice u Rokycan.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc
a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky
Berlinger Haus.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Vedoucím strategického marketingu Penny se stal Vít Vojtěch, oddělení
nákupu povede Petr Chmelař.
Penny letos modernizovalo 50 prodejen a do konce roku plánuje přestavět
ještě dalších dvacet.
Penny přichází s další sběratelskou kampaní. Za body je možné získat
plyšová zvířata, která žijí v českých lesích.
Tesco i Penny přidávají další produkty do řad privátních značek. Tesco
navíc umístilo produkty řady Finest na společný regál do hlavní uličky.