Penny nabízí v nové sběratelské kampani plyšáky

Penny přichází s další sběratelskou kampaní. Za body je možné získat plyšová zvířata, která žijí v českých lesích.

Čt 16. července 2020 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13422/penny_kampaň_z_lesa

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Penny Market přichází s novou sběratelskou kampaní s názvem „Poznejte zvířátka z českého lesa“. Od 16. července až do října je možné získat v rámci věrnostního programu osm plyšových zvířat.
 
Za každých 200 Kč nákupu dostane zákazník bod. Za 20 nasbíraných bodů bude možné plyšáka koupit za 49,90 Kč, za 10 bodů je jeho cena 149 Kč (cena bez bodů je 299,- Kč).

Kampaň připravily agentury Hullabaloo a WMC Grey. Běží v televizi, tisku, instore a online, také na profilech Penny na Facebooku a na Instagramu.

-zue-

# kampaň # Penny Market # maloobchod

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.