Penny má věrnostní kampaň s nádobím Berlinger Haus

Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky Berlinger Haus.

Čt 22. října 2020 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14481/penny_bh_nadobi_kompozice

Fullscreen Sdílet

/media/14481/penny_bh_nadobi_kompozice

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Penny spustí 22. října novou věrnostní kampaň. Za nasbírané body mohou zákazníci výhodně zakoupit nádobí značky Berlinger Haus. 

Na výběr je osm výrobků. Nádobí nabídne Penny od 22. října ve všech svých více než 385 prodejnách se slevou až 70 %. K uplatnění slevy bude nutné 10 bodů, přičemž jeden bod je možné získat za 200 korun nákupu. Pro držitele Penny karty bude stačit jen pět bodů. Body lze sbírat do 23. 12. a uplatnit je do 30. 12. 2020. Akce platí do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách.

Věrnostní kampaň podpoří i komunikace na sociálních sítích, videa Martina Škody, který je i televizní tváří kampaně, či recepty v časopisu S Penny u stolu. 

-stk- 

# retail # reklama # kampaň # Penny Market # věrnostní kampaň # Penny # Berlinger Haus

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.