Waterdrop se spojuje s ATP Tour, hledá návrhy termosek
Waterdrop jako oficiální partner pro hydrataci tenisové ATP Tour vypisuje
soutěž o nejlepší návrh termosky.
Waterdrop jako oficiální partner pro hydrataci tenisové ATP Tour vypisuje
soutěž o nejlepší návrh termosky.
Procter & Gamble přináší do České republiky systém opakovaně
plnitelných a použitelných lahví u svých značek vlasové kosmetiky.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Papírové etikety nahradí na vratné lahvi Pilsner Urquell aluminiové folie a
plastové nálepky.
Kaufland mění balení čerstvého masa na pultech, nově bude v papírovém
přířezu a s kostí navíc v transparentní tašce. Ročně tak ušetří
14 tun plastu.
Procter & Gamble chce novým systémem opakovaně plnitelných hliníkových
lahví oslovit na 200 milionů domácností v Evropě, říká Artur
Litarowicz.
Procter & Gamble představuje první systém opakovaně plnitelných a
použitelných lahví u značek vlasové kosmetiky.