Nova na Slovensku spustí kanál Nova International
Nova představila své řešení s šířením obsahu na Slovensku: spustí zde
kanál Nova International.
Nova představila své řešení s šířením obsahu na Slovensku: spustí zde
kanál Nova International.
Empresa Media přivádí na Slovensko v lokální verzi své časopisy
Interview a Exkluziv.
Slovenské zpravodajské servery začaly s placeným obsahem experimentovat
dřív než v Česku.
# Outdoor # Slovensko # TV & video
Slovenská pobočka společnosti BigMedia se už nezaměřuje jen na outdoorové
plochy.
Dovednostní show Česko Slovensko má talent se stala nejsledovanějším podzimním nezpravodajským pořadem na slovenské TV Joj. Přímý přenos sobotního závěrečného dílu vidělo 640 tis. diváků starších 12 let (rating 14 %, podíl 31 %). V komerční cílové skupině 12-54 dosáhl podíl finálového dílu 36 % (rating 13,4 %). Celkově pátá řada ČS má talent zaznamenala na Slovensku podíl na sledovanosti 30 %(12+) a 34,4 % (12-54). V Česku zaznamenala pátá řada na TV Prima sledovanosti v průměru 562 tis. diváků starších 15 et (podíl 16 %), v mladší skupině 15-54 představoval podíl 19 %. -mav-
Marián Pavel, stávající generální ředitel společnosti Centrum Holdings, která na Slovensku patří do portfolia mediálních aktivit Penty (firma News and Media Holding - NMH), ze své pozice odchází. „V nové online strategii News and Media Holding jsme nenašel prostor, ve kterém bych se cítil dostatečně motivovaný a už nebylo, kam se posunout. Protože mě vždy lákaly nové výzvy, rozhodl jsem se pro změnu. Teď odpočívám a rozhoduju se, jakým směrem se vydám dál,“ napsal MediaGuru.cz Pavel. Marián Pavel byl do vedení Centrum Holdings jmenován v prosinci 2014. Před tím byl ředitelem digitálních médií Společnosti 7 Plus (patří rovněž do NMH). Zkušenosti má i z online médií vydavatelství Ringier či Petit Press. -ik-, -mav-
Změny ve vedení online projektů a přesun titulu v rámci vydavatelství
oznámila Penta na Slovensku.
Trojice Penta, Ringier a Petit Press je na Slovensku obratově nejsilnější
v tiskovém segmentu.
Na slovenském komerčním rádiovém trhu se chystají změny, Evropa 2 mění
zastupitelství.
Vydavatelská skupina News and Media Holding (NMH) koupila většinový 51% podíl ve vydavatelství Orbis In, které vydává tituly Mama a ja, Adamko a Fitštýl. Informovala o tom na svém twitterovém účtu s odkazem na informaci serveru Medialne.sk, který vlastní. Zakoupené časopisy jsou ze segmentu pro děti a rodiče. Titul Mama a je měsíčník zaměřený na rodiče, Adamko je titul pro děti, který vychází desetkrát do roka. Fitštýl se zaměřuje na péči o zdravý žuvotní styl. „Tento segment má velký potenciál, a proto jsme se rozhodli vstoupit do tohoto vydavatelství,“ zdůvodnil ředitel News and Media Holding Peter Mertus. NMH už v současnosti v segmentu disponuje časopisy Zornička a Včielka, které koupila bývalá Spoločnosť 7 Plus. -mav-