# Aktuality # TV & video # Slovensko
Slovenská Markíza získala práva na fotbalová Euro 2024 a 2028
Skupina Markíza získala vysílací práva na dvojí fotbalové mistrovství
Evropy, které se uskuteční v letech 2024 a 2028.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Skupina Markíza získala vysílací práva na dvojí fotbalové mistrovství
Evropy, které se uskuteční v letech 2024 a 2028.
Shrnujeme případy ve slovenských médiích, ve kterých došlo k porušení
Etického kodexu novináře.
Teletextová služba slovenské komerční televize Markíza (skupina CME) po
čtvrtstoletí existence končí. Od začátku roku 2022 bude teletextové
vysílání sloužit už jen jako platforma pro poskytování skrytých titulků
pro diváky se sluchovým postižením.
Slovenská Rada pro reklamu řešila podněty na několik reklamních kampaní.
Zabývala se i kampaní na podporu očkování, tu ale jako neetickou
neshledala.
Slovenská rádia procházejí největšími vlastnickými změnami za poslední
roky. Hýbe se také internetový trh. Shrnujeme události ve slovenských
médiích v období třetího čtvrtletí 2021.
Nejúspěšnější agenturou je This Is Locco. Grand Prix získala kampaň
Bejby Blue pro Tatra Banku. Přinášíme kompletní výsledky slovenské
reklamní soutěže Zlatý klinec 2021.
Slovenské internetové rádio směřuje do FM éteru, i když nezískalo
všechny frekvence. CEO Róbert Sedlák hovoří o dalších krocích.
Generální ředitel nejposlouchanějšího rádia na Slovensku mluví
v rozhovoru o rozšíření portfolia a expanzi na slovenském
rádiovém trhu.
Německý koncern Bauer Media přikoupil k nejposlouchanějšímu rádiu
další dvě stanice. Jaká je aktuální situace na slovenském rádiovém trhu
a jak se změní?
Prodané náklady slovenských tištěných titulů se loni snížily,
nejvýraznější pokles byl u týdeníků. Přinášíme aktuální pozice
slovenských tištěných titulů podle ABC SR.