# Reklama # Marketing # Udržitelnost
OMG otvírá téma udržitelnosti v reklamě, odrazí se i v plánování
Mediální agentury skupiny Omnicom Media Group začnou optimalizovat mediální
plány klientských kampaní i podle principů udržitelnosti.
# Reklama # Marketing # Udržitelnost
Mediální agentury skupiny Omnicom Media Group začnou optimalizovat mediální
plány klientských kampaní i podle principů udržitelnosti.
Přinášíme žebříček slovenských reklamních agentur podle gross income
v roce 2021.
# Aktuality # Reklama # Data # Udržitelnost
Společenská odpovědnost a dlouhodobá udržitelnost je mezi členy AKA na
velmi dobré úrovni, ukázal průzkum mezi členskými agenturami Asociace
komunikačních agentur.
Slovenská Rada pro reklamu řešila další sporné reklamy. Některé
porušily Etický kodex.
Nejvyšší tržby na slovenském trhu mediálních agentur mají Unimedia,
ZenithMedia a Wavemaker Slovakia. Přinášíme přehled mediálních agentur
podle výsledků v roce 2021.
Pravidelné seriály v médiích, vysvětlující souvislosti klimatické
změny, by mohly pomoct k lepšímu pochopení dopadů, které má na život
lidí, myslí si Ondráš Přibyla, zakladatel webu Fakta o klimatu.
Na slovenském mediálním trhu zahájily nová televize, rádio i online
projekt. Ve veřejnoprávní RTVS se pak odehrály personální změny.
Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích ve třetím
letošním čtvrtletí.
# Marketing # Data # Udržitelnost
Po zavedení udržitelného designu produktů se zvýšil růst tržeb u více
než 7 z 10 firem.
# Marketing # Retail # Udržitelnost
Organizace POPAI usiluje o rozproudění debaty o tom, že udržitelnost není
jen marketingové téma. Lidé se o toto téma podle výzkumu zajímají
stále více.
# Slovensko # TV & video # Aktuality
Nová zpravodajská slovenská televizní stanice Joj 24 zahájí své
vysílání v neděli 2. října 2022 od 19:00.