Májka v kampani vyzývá rodiny k dobrodružství

Paštiky Májka spouští kampaň s claimem „Koukejte mazat, ať něco zažijete“.

Po 6. června 2022 15:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21214/májka

Fullscreen Sdílet

/media/21213/majka_kv

Fullscreen Sdílet

Značka paštiky Májka od Hamé spustila v červnu novou kampaň s claimem „Koukejte mazat, ať něco zažijete“. Cílí na rodiny, které vyzývá ke společnému  letnímu dobrodružství.

Zápletka kampaně se točí kolem hledání houkajícího výra, které vyústí v komický střet s další rodinnou výpravou. Příběhovou linku tematicky rámuje svačina s Májkou, díky které má jakékoli dobrodružství šťastný konec. 

„Použitý slogan perfektně a vtipně propojuje hodnoty naší značky Májka, jako je rodina, přirozenost, jednoduchost spolu s použitím výrobku, tedy mazáním. Věříme, že tento lingvistický vtípek zafunguje,“ říká Michala Kadlecová z oddělení marketingu.

Kampaň bude k vidění v televizi, na internetu a sociálních sítích – na YouTube, Facebooku a Instagramu. 

O kreativu se postarala agentura WMC Grey.

-stk-

# reklama # kampaň # WMC/Grey # Orkla Foods # Májka # Hamé

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.