OMV a Billa otevírají první Viva Billa obchod

OMV a Billa představují nový formát spolupráce na tuzemském trhu, na pražské čerpací stanici „Strakonická“ otevírají první Viva Billa prodejnu.

Pá 22. září 2023 12:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Marketing

/media/25959/omv_billa_slider

Fullscreen Sdílet

/media/25959/omv_billa_slider

Fullscreen Sdílet

Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec Billa zahájily nový formát spolupráce. Společně představují další prodejní kanál pro čerstvé potraviny – obchody Viva Billa. První obchod byl otevřen na čerpací stanici „Strakonická“ u pražské Chuchle, do konce letošního roku přibudou v Česku další tři. 

Obchod Viva Billa má vlastní styl včetně speciálně navrženého loga na totemu. Prodejní plochu rozšiřuje velký chladicí „ostrov“ s  nabídkou čerstvých potravin zejména od českých dodavatelů. Sortiment zahrnuje osvědčené položky ze stálé nabídky řetězce Billa včetně čerstvého ovoce, zeleniny, uzenin, sýrů či nápojů, křupavého pečiva i drogerie. 

/media/25957/omv_billa_1

Fullscreen Sdílet

/media/25956/omv_billa

Fullscreen Sdílet

/media/25960/omv_billa_5

Fullscreen Sdílet

V nabídce obchodu naleznou zákazníci na 1100 položek včetně privátních značek obchodního řetězce. Potravinami bude Billa čerpací stanice OMV zavážet třikrát týdně, a to přímo z centrálního skladu v Modleticích u Prahy. K objednání zboží využije OMV stávající systémy ve vlastnictví Billa, do budoucna je stanice napojí na systém EDI. 

„Kvalitní a čerstvé potraviny zákazníci požadují jako standard, a to kdekoliv je nakupují. Nyní společně přinášíme tento standard i na čerpací stanice OMV, kde si zákazníci snadno a rychle pořídí svůj každodenní nákup, jako kdyby zavítali do jakékoliv z našich prodejen. Ať už jsou na cestách, jedou z práce domů, nebo s rodinou na výlet, mohou nakoupit čerstvé a kvalitní potraviny,“ říká Liam Casey, generální ředitel Billa ČR.

Ve stále nabídce obchodu bude i kompletní sortiment čerstvě připravovaných sendvičů a dalšího občerstvení včetně fairtrade kávy z čerstvě mletých zrn.

Součástí prodejny je i rozšíření využití moderních technologií. Dosavadní plochy s tištěnými informačními materiály doplňují digitální obrazovky. V interiéru se nachází i relax zóna pro řidiče na cestách v duchu konceptu OMV Viva.

„Díky preciznímu návrhu celého konceptu jsme nebyli při výběru sortimentu do Viva Billa obchodu ničím omezeni a rozhodli jsme se vsadit především na čerstvost, na které staví i náš celkový Viva koncept,“ komentuje Daniel Vasilache, generální ředitel společnosti OMV.

-stk-

# obchod # Billa # kamenný obchod # čerpací stanice # OMV # čerstvé potraviny # Viva Billa

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.