Obchod České televize dál řídí Josef Vlček, podléhá přímo GŘ
Vedení obchodního oddělení České televize se nezmění. Obchod povede
Josef Vlček, podléhat bude přímo novému generálnímu řediteli Hynku
Chudárkovi.
Vedení obchodního oddělení České televize se nezmění. Obchod povede
Josef Vlček, podléhat bude přímo novému generálnímu řediteli Hynku
Chudárkovi.
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ve čtvrtek 12. června se veřejnosti slavnostně otevřel Fairmont Golden
Prague, jenž sídlí v rekonstruované budově bývalého hotelu
InterContinental.
Do obchodního týmu TV Barrandov přichází obchodník Ondřej Ceé a expertka
na kreativní strategii Radana Labajová.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Klára Bumbálková je zodpovědná za obchod, marketing, komunikaci a péči
o partnery a dárce. V pozici nahrazuje Karla Teleckého.
# Aktuality # Retail # Marketing
V letošním roce by v Praze měl přibýt rekordní počet nových luxusních
obchodů.
Zastupitelství Atmedia zařadí do svého portfolia filmové stanice AXN Black
a AXN White.