Čerpací stanice v Česku začínají víc myslet na rodiny
Rodiny s dětmi mají na cestách své potřeby, i v Česku tomu čerpací
sítě začínají vycházet vstříc.
Rodiny s dětmi mají na cestách své potřeby, i v Česku tomu čerpací
sítě začínají vycházet vstříc.
Během následujících tří let proběhne rebranding přibližně jedné
tisícovky čerpacích stanic v sedmi zemích včetně Česka.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Uvedení nové kávy Viva Classic Selection komunikuje OMV reklamní kampaní.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí
OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích.
Billa a OMV rozšiřují v rozšiřování obchodů Viva Billa na českém
trhu, poprvé jdou s konceptem i mimo Prahu.
# Aktuality # Lidé # Marketing
OMV má v Česku novou šéfku marketingu. Eva Šmelová se zaměří na
zákaznickou zkušenost.
OMV obsadila do své předvánoční kampaně šéfkuchaře Radka Kašpárka.
# Aktuality # Retail # Marketing
OMV a Billa představují nový formát spolupráce na tuzemském trhu, na
pražské čerpací stanici „Strakonická“ otevírají první Viva Billa
prodejnu.