OMD Creative Challenge spouští jarní kolo s Astridem
Jarní kolo studentské soutěže OMD Creative Challenge se spojuje
s kosmetickou značkou Astrid.
Jarní kolo studentské soutěže OMD Creative Challenge se spojuje
s kosmetickou značkou Astrid.
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého
srovnání PPA Ranking za celý rok 2023.
Řetězec Kaufland, druhý největší tuzemský zadavatel, potvrdil spolupráci
v oblasti nákupu a plánování médií s agenturou OMD.
McDonald’s opět na český a slovenský trh přináší limitovanou
nabídku – sýrovou sezónu. Upozorňuje na ni kampaní.
Ve své výroční kampani ukazuje Dům Ronalda McDonalda, jak je pro rodiny
hospitalizovaných dětí důležitý pocit domova.
Magnesia spustila kampaň na podporu ochucených funkčních vod Plus Antistress
a Focus.
V novém žebříčku mezinárodní společnosti Recma se podle velikosti
investic klientů stala v roce 2022 největší mediální agenturou na
českém trhu Knowlimits před agenturami OMD a PHD ze skupiny Omnicom.
Společnost COMvergence zveřejnila žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur za rok 2022.
První tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu
Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
Skupina Knowlimits se po šesti měsících od poslední aktualizace umístila
na prvním místě Domestic Reportu ČR za rok 2023 od společnosti Recma.