OMD Creative Challenge spouští jarní kolo s Astridem

Jarní kolo studentské soutěže OMD Creative Challenge se spojuje s kosmetickou značkou Astrid.

St 3. dubna 2024 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26557/byznys_ukoly_planovani

Fullscreen Sdílet

/media/itvljhe2/omdcreativechallenge_kv

Fullscreen Sdílet

Nové kolo studentské soutěže OMD Creative Challenge, kterou pravidelně pořádá mediální agentura OMD Czech, tentokrát umožní soutěžícím vyzkoušet si práci na reálném zadání od české kosmetické značky Astrid společnosti Sarantis.

Výzvou pro soutěžící bude vymyslet kampaň pro uvedení nové řady Astrid Hydro X Cell, jež se zaměřuje na ženy ve věku od 18 do 35 let. Cílem je komunikací oslovit především mladé ženy z Gen Z, a omladit tak celkové vnímání značku.

Odevzdání prezentací je možné do 10. května. Práce budou posuzovány odbornou porotou složenou z Marka Miláčka (OMD), Kristýny Kroftové (OMD), Adama Duška (FUSE) a Miroslavy Moravcové (Sarantis). Vyhlášení vítězů se bude konat 22. května.

Více informací o soutěži naleznete zde.

-stk-

# soutěž # OMD # studenti # studentská soutěž # Astrid # OMD Creative Challenge # Sarantis

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.