ISIC: Jen 40 % studentů považuje česká média za důvěryhodná
Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou
důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive,
vydávající ISIC.
Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou
důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive,
vydávající ISIC.
Festival studentů školy Michael představuje tvorbu mladé generace na
pražském náměstí Míru.
Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň
„Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro
Prague Pride.
Studenti Střední uměleckoprůmyslové školy v Uherském Hradišti se mohli
podílet na redesignu loga značky Let Kunovice.
„Investovat se dá i s málem,“ sděluje Fondee v nové kampani na
zvýhodněné investiční účty pro studenty.
V listopadu zahajuje Art Directors Club třetím rokem svou ADC Academy.
Nabídne přednášky o brandingu, designu, reklamě i dezinformacích.
Síť filtračních stanic Lokni vstupuje do osmé školní sezóny, cílí na
30% růst a plánuje rozšíření do dalších měst.
V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední
školy.