Kampaň na podporu očkování by měla stát dalších 50 mil. Kč
Do kampaně na podporu očkování proti covidu-19 by mělo jít dalších
50 milionů korun, stála už 55 milionů.
Do kampaně na podporu očkování proti covidu-19 by mělo jít dalších
50 milionů korun, stála už 55 milionů.
Pražský Magistrát spouští další očkovací kampaň, v níž si hraje
s názvy známých míst.
Kampaň na podporu očkování proti covid-19 „Udělejme tečku“ zesiluje,
rozšířit se má také o influencery. Dosud zaznamenala v televizní části
zásahu 72 % české populace.
Basketbalový klub Opava se zapojil do propagace očkování proti nemoci
covid–19 a nechal vyrobit spot, v němž účinkují hráči A týmu klubu.
V těchto dnech startuje očkovací kampaň „Udělejme tečku“, jež
využívá tváří mnoha odborníků a lékařů.
Ministerstvo zdravotnictví si na nákup mediálního prostoru pro očkovací
kampaň vybralo agenturu Remmark.
Návrh očkovací kampaně studentů Univerzity Karlovy slibuje „#konečně
návrat do normálu“.
Ministerstvo školství informuje školy o přednostním očkování učitelů.
Přesvědčuje je i propagační kampaní.
Ministerstvo zdravotnictví vyhlásilo veřejnou zakázku na nákup médií pro
kampaň podporující očkování proti covid-19. Hodnota zakázky je
50 mil. Kč.
Největší počet zmínek v diskusích na sociálních sítích o očkování
proti covid-19 se objevil v loňském prosinci, ukazuje analýza
Newton Media.