Kofila má nové obaly, spojuje se s Arichtevou a Evelyn
Kofila představuje nové obaly od studentů grafického designu. Na
sociálních sítích spolupracuje s Veronikou Arichtevou a Evelyn.
Kofila představuje nové obaly od studentů grafického designu. Na
sociálních sítích spolupracuje s Veronikou Arichtevou a Evelyn.
Řetězec Kaufland představila „nekonečný sáček" na pečivo, který má
přimět zákazníky, aby ho vyměnili za jednorázový plastový sáček.
Sójové výrobky Soyka přichází na trh s novou podobou obalů a webu.
Cílem je rozšířit řady zákazníků.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.
Hnědý karton místo bílého, jednodušší tisk či zmenšení obalové
krabice, to jsou změny, kterými prošly obaly značky Mana.
Alza.cz v holešovickém showroomu nainstalovala samoobslužný automat na
bezobalový prodej čisticích prostředků.
Česká kosmetická firma Manufaktura v několika svých prodejnách
v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky
Bez obalu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka minerální vody Šaratica přichází na trh s novým logem, lahví,
etiketou i komunikací.
Rohlík zavádí nové 100% rozložitelné sáčky z kukuřičného škrobu.
Nově do nich balí pečivo.
# Aktuality # Retail # Marketing
Krahulík rozšiřuje řadu Na Gril o nové produkty. Autory designu packagingu
celé produktové řady je reklamní agentura Loosers.