Mana mění obaly, chce být ekologičtější

Hnědý karton místo bílého, jednodušší tisk či zmenšení obalové krabice, to jsou změny, kterými prošly obaly značky Mana.

Po 15. srpna 2022 06:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/21904/mana_box

Fullscreen Sdílet

/media/21904/mana_box

Fullscreen Sdílet

Alternativní strava Mana přichází na trh s novými obaly, které jsou ohleduplnější k životnímu prostředí. Místo bílého kartonu začala značka používat hnědý, přistoupila k jednoduššímu jednobarevnému tisku a celkově optimalizovala obalové krabice. 

Hnědý karton zvolila Mana kvůli tomu, že neprochází na rozdíl od bílého chemickým procesem bělení. Rovněž jeho recyklace je k přírodě šetrnější a i výroba je úsporná. 

Značka také ustoupila od barevných obalů tištěným čtyřbarevným offsetovým tiskem, jenž je náročný na zdroje i energie, a přešla na jednobarevný tisk vodovými barvami. Balení s produkty jsou tak nově potištěny pouze černě.

Zároveň prošly obaly optimalizací. Doposud putovalo ke konzumentovi v jedné krabici sedm sáčků s obsahem pěti porcí, přičemž balení bylo zbytečně velké. Nyní je obal těsnější, čímž značka ušetří až 1000 m2 lepenky ročně. 

-stk- 

# tisk # ekologie # obal # Mana # udržitelnost # Heaven Labs # karton

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.