Nová testovací sada HbbTV nabízí i lepší zacílení reklamy

Aktuální testovací sada HbbTV s označením 2023–1 přináší vyšší možnosti ochrany obsahu na straně vysílatelů. Globální iniciativa, která se na vývoji HbbTV podílí, o tom informovala v pondělí v tiskové zprávě.

Út 25. dubna 2023 12:25 1 min Sdílet

# TV # Aktuality

/media/4468/skoda-auto_hbbtv

Fullscreen Sdílet

/media/4468/skoda-auto_hbbtv

Fullscreen Sdílet

Aktualizace DRM ochrany zahrnuje streamy PlayReady Security Level 3000 a streamy využívající schéma šifrování AES-CBCS. Další novinkou je způsob práce s vloženou reklamou na straně serveru. Vývojová verze HbbTV 2023-1 nyní obsahuje testy pro trvalé licence DRM a streamy, které lze dešifrovat pomocí výběru několika systémů DRM ochrany. Toto jsou novinky, které jsou důležité výhradně na straně vysílatelů.

„Tato nová aktualizace odráží neustálou práci Asociace HbbTV a jejích partnerů na usnadnění shody zařízení a aplikací se specifikacemi HbbTV. To umožňuje divákům přesvědčivý televizní zážitek, zatímco vysílací společnosti a provozovatelé platforem těží z nových funkcí a vylepšených možností zpeněžení, například v cílené reklamě,“ uvedl Vincent Grivet, předseda Asociace HbbTV. Aktuální sada zahrnuje téměř 3000 testů.

-lukpol-

# televize # reklama # HbbTV # testování # DRM

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.