Korunní hledá cesty, jak na vysoký zásah bez televize
Vztah ke spotřebiteli nedokážete vybudovat monologem v televizi, říká
brand manažerka značky Korunní Katarína Pereszlényiová.
Vztah ke spotřebiteli nedokážete vybudovat monologem v televizi, říká
brand manažerka značky Korunní Katarína Pereszlényiová.
U televizního programu patří mezi nejpalčivější problémy nedostatek
kvalitních pořadů a neustálé opakování těch starých.
Snaha ušetřit se čím dál více projevuje i v mediálním chování.
Evropané, kteří mají průměrně dvě placené předplatné SVOD služeb, se
snaží najít jejich levnější varianty.
CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony
korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka.
# TV # Tisk # Rádio # Internet & Mobil
Nové televizní stanice a pokračování rozvoje videa na vyžádání, změny
v mediálních firmách Jaromíra Soukupa, zánik prvních tištěných
deníků, diskuse o podobě mediální legislativy nebo rozvoj DAB+. To jsou
některé z hlavních mediálních událostí v roce 2024.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku,
vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před
klasickou lineární televizí.
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.