# Aktuality # Marketing # Výzkum
Novou vizuální identitu státu hodnotí Češi známkou dva minus
Češi známkovali nový státní vizuál. Nejlépe ho hodnotí mladí a voliči
vládních stran, vyplývá z průzkumu NMS.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Češi známkovali nový státní vizuál. Nejlépe ho hodnotí mladí a voliči
vládních stran, vyplývá z průzkumu NMS.
# Marketing # Internet & Mobil
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit
„na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být
součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický,
zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Drtivá většina respondentů si myslí, že v Česku politické kampaně
eticky vedeny nejsou. Dvě třetiny vnímají, že se situace zhoršila
v posledních letech, vyplývá z výzkumu NMS Market Research.
# TV # Internet & Mobil # Výzkum
Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na
vyžádání (VOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba.
Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.
Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální
sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.
# TV # Výzkum # Rádio # Aktuality
Z výzkumu agentury MNForce vyplývá, že česká populace by média veřejné
služby financovala především ze státního rozpočtu, z reklamy a
z poplatků či dobrovolných příspěvků.
Příjmy PR agentur rostou. V budoucnu se rozloučí s neprofitabilními
klienty a posílí využití AI, ukazuje výzkum NMS Market Research pro APRA.
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli
dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.