Tomáš Hynčica je ředitelem výzkumné agentury Ressolution
Tomáš Hynčica povede od února 2023 výzkumnou agenturu Ressolution Group
z pozice ředitele.
Tomáš Hynčica povede od února 2023 výzkumnou agenturu Ressolution Group
z pozice ředitele.
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP
jako o rok dříve.
Od ledna 2023 se datuje nová pětiletá etapa měření televizní
sledovanosti a konzumace obsahu na českém trhu. Mimo jiné více akcentuje
trend nelineárního sledování.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Z respondentů, kteří si s Vánocemi spojují nějakou konkrétní značku,
jich zhruba polovina uvedla značky Coca-Cola a Kofola.
Sledování televize je s náskokem nejoblíbenější vánoční mediální
aktivitou Čechů. Nejčastěji se sledují české pohádky a české filmy,
Nejoblíbenějším titulem je pohádka Tři oříšky pro Popelku.
Největším inzerentem v segmentu stolních, deskových a karetních her byla
za první deset měsíců firma Hasbro a z produktových značek pak měla
největší objem inzerce hra Cluedo.
V období od ledna do října letošního roku umístila ze značek kávy podle
monitoringu Ad Intel inzerci v nejvyšší hodnotě Jacobs.